marți, 19 august 2008

Laptopul clasic, inlocuit de ultraportabil


Laptopurile mai putin dotate tehnologic, insa mult mai reduse ca dimensiuni si-au facut loc in ultima perioada pe piata modiala.
Modelul ASUS Eee PC 701 este, potrivit presei internationale, cel care a revolutionat piata laptopurilor.

Cu o suma modica, puteti achizitiona ultraportabilul ASUS, care are un procesor de 900 de MHZ, un display de 7 inch, o memorie de 512 MB RAM si o capacitate de stocare de 2 sau de 4 GB.

Primul BlackBerry cu 3G vine in Romania pana la finele anului


Terminalul lansat de canadieni drept replica la iPhone 3G va fi vandut de Orange si Vodafone. Orange si Vodafone, cei mai mari operatori de telefonie mobila de pe piata locala, vor aduce pana la finele acestui an pe piata locala terminalul BlackBerry Bold, primul mobil realizat de canadienii de la Research in Motion (RIM) care este compatibil cu retelele 3G si poate accesa web-ul printr-o conexiune internet wireless (Wi-Fi).
Cititi intreg articolul in zf.ro.

Headrest DVD Player 8.5 inch, un nou produs la kbcsoft.ro si pcoutlet.ro



Am listat un excelent produs!
Caracteristici: 8.5-inch AU TFT LCD panel Aspect ratio: 16:9 Slot-in DVD loader Built-in games USB/SD function Compatible with MPEG-4, DVD, VCD, CD, CD-R/RW and MP3 player IR/FM transmitter function Electronic anti-shock feature Adjustable distance between tubes: 12 to 18cm Multi-channel and auto EQ setting Supports PAL and NTSC TV system Disponibil in trei culori: beige, gri si negru; Garantie 12 luni. Include tetiera piele.
Produsul poate fi comandat pe pcoutlet.ro.

luni, 18 august 2008

Smartphone-ul de la Google, asteptat in SUA inainte de Craciun


Telefonul mobil dezvoltat pe baza platformei Android a Google este asteptat sa intre pe piata din SUA inainte de Craciun, cel mai probabil in luna octombrie, conform unor surse apropiate companiei, citate de The New York Times
Terminalul va fi comercializat de operatorul T-Mobile si va fi produs de HTC, unul dintre cei mai mari producatori de telefoane mobile din lume.

Smartphone-ul este asteptat sa egaleze performantele iPhone-ului de la Apple si ale altor modele care folosesc software de la Palm, Research in Motion, Microsoft si Nokia. Telefonul va avea un ecran sensibil la atingere, ca si iPhone.

Google va oferi gratuit sistemul de operare Android.

Google vrea sa aplice platforma Android pe telefoane mobile deoarece considera ca Web-ul mobil este vital pentru dezvoltarea pe termen lung a afacerii sale de publicitate digitala.

"Intr-un final o sa putem face mai multi bani pe telefoane mobile decat facem acum cu desktop-urile", a afirmat presedintele executiv al Google, Eric E. Schmidt,citat de The New York Times.

Romania: Laptop-urile au crescut de 3 ori mai repede decat desktop-urile in T2

Vanzarile de laptop-uri au crescut in Romania de aproape 3 ori mai repede decat vanzarile de desktop-uri in al doilea trimestru, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, comercializarile de computere portabile au crescut cu 49% ca numar de unitati vandute, in timp ce vanzarile de desktop-uri au crescut cu doar 18,7%.
Intreaga piata de PC-uri din Romania a crescut in trimestrul doi cu 29,3% ca numar de unitati vandute si cu 23,3% ca valoare fata de aceeasi perioada a lui 2007. Desktop-urile au ocupat 59,8% din piata, in timp ce laptop-urile au detinut in trimestrul doi 37,9%, conform unui raport IDC.

Ca valoare a vanzarilor, desktop-urile au detinut 47% din piata, notebook-urile 42,9%, in timp ce serverele au acoperit 10,1% din piata de PC-uri autohtone in trimestrul doi.

In primul trimestru, desktop-urile au avut o pondere de 73%, ca numar de unitati, iar valoarea a reprezentat 59,1% din totalul pietei

Ca numar de unitati vandute, pe primul loc in trimestrul doi s-a clasat Dell, cu o cota de 12,6% din piata de PC-uri autohtone, urmat de HP, cu 12% din piata si de K-Tech cu 8,9%. Ca valoare, cel mai bun vendor in trimestrul doi s-a clasat HP, cu o cota de 16,9%, urmat de Dell, 15,3% si de Toshiba, cu 9,3%.

Ca valoare, Intel domina categoric segmentul de procesoare, cu o cota de 75,5% din piata in trimestrul doi, urmat de AMD, cu o cota de 23,9%.

Flamingo: JO 2008 si apropierea toamnei vor creste vanzarile de televizoare

Retailerul Flamingo International estimeaza ca va comercializa in august cu 25-35% mai multe televizoare LCD si plasme fata de iulie, evolutia fiind sustinuta de Jocurile Olimpice, precum si de specificul lunii august, ultima de vara.
In general, in fiecare an luna august aduce o revenire a vanzarilor comparativ cu luna iulie, cand nivelul acestora este mai scazut.

Retailerul IT&C, electronice si electrocasnice estimeaza ca in prezent, gradul de penetrare al televizoarelor LCD in mediul urban se ridica in luna august la 20-25%, dublu fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Potrivit reprezentantilor Flamingo, Jocurile Olimpice 2008, derulate in perioada 8-24 august, sunt transmise pentru prima data in format Full HD, rezolutie care aduce cu sine si o crestere a vanzarilor de LCD-uri cu diagonala mare, cuprinsa intre 102 si 250 cm.

"Asa cum am estimat la inceputul anului 2008, segmentul de LCD-uri si plasme reprezinta vedeta pietei de electronice anul acesta, datorita tendintei generale de inlocuire a televizoarelor cu tub catodic si achizitia unora cu tub plat, cat si organizarii unor evenimente majore precum Campionatul European de Fotbal si Jocurile Olimpice de la Beijing", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

"Chiar daca Jocurile Olimpice de vara vor genera o crestere a vanzarilor de LCD-uri si plasme usor mai mica fata de perioada premergatoare Campionatului European de Fotbal, estimam ca acestea vor continua sa fie printre cele mai solicitate produse si in luna august. Astfel, valoarea medie investita de catre clientii nostri in aceasta categorie de produse se ridica la aproximativ 2.000 de lei, cele mai solicitate modele fiind cele cu diagonala de 32", a mai spus Rizek.

In primul semestru al acestui an, Flamingo International a inregistrat, pe segmentul de LCD-uri si plasme, vanzari triple fata de aceeasi perioada a anului trecut. Valorile urmeaza sa se mentina si in a doua jumatate a anului, compania inregistrand o cota de piata de 15% pe acest segment.

Retailerul estimeaza ca pana la sfarsitul anului 2008, piata de display LCD si plasma va totaliza aproximativ 500.000 de unitati.

Principalii concurenti ai Flamingo sunt Altex, K Tech Electronics, eMag.ro.
Sursa: Dailybusiness.ro

luni, 11 august 2008

Despre stocarea online

In 2004, Google a schimbat felul in care percepeam serviciile de e-mail gratuite alocand fiecarui utilizator un spatiu de 1GB. Microsoft oferea un spatiu de stocare de numai 2MB chiar la 3 luni dupa lansarea Gmail. Microsoft percepea utilizatorilor o taxa de 59,95 USD pe an pentru un spatiu de stocare de 100 MB. Yahoo, a reactionat si a marit spatiul de stocare de la 4MB la 100 MB in timp ce utilizatorii care plateau servicul urmau sa beneficieze de un spatiu de 2GB. Compania avea sa modifice si preturile percepute pentru serviciu, oferind un tarif unic de 19,99 USD pe an fata de ofertele anterioare de 29,99 USD pe an pentru 25 MB, 39,99 USD pentru 50 MB si 59,99 USD pentru 100 MB.
Acum mai bine de un an, Microsoft a lansat Windows SkyDrive, un serviciu de stocare online din categoria 2.0. Compania oferea un spatiu de stocare de 500 MB ce puteau fi utilizati prin uploadarea de fisiere de maxim 50 MB. Anul trecut, in octombrie, spatiul a crescut la 1GB pentru ca in februarie 2008 s ajunga la 5GB. In octombrie, servicul era disponibil in 38 de tari, iar in prezent, Sky Drive este tradus in 62 de limbi, printre care si limba romana. Daca doriti sa uploadati mai multe fisiere prin drag & drop, trebuie sa utilizati numai Internet Explorer. Pentru a putea utiliza acest serviciu trebuie sa fiti abonati MSN, Hotmail sau Live. De asemenea, nu puteti uploada mai mult de 5 fisiere intr-o sesiune. Nu exista in cadrul meniului nici un camp care sa anunte utilizatorul pentru cat timp se pot stoca fisierele acolo. Google nu a lansat inca un serviciu dedicat stocarii online, desi aceasta optiune a fost demarata prin intermediul Gmail. Spatiul alocat de Gmail creste constant, prin intermediul unui user si al unei parole, utilizatorul avand acces la mai multe servicii online, printre care si Google Documents, unde se pot crea fisiere tip text sau tabel asemanatoare cu cele din suita Microsoft Office. Prin contul Gmail utiliztorul poate uploada fotografii, documente sau fisiere video, dar nu exista un singur "loc" specializat in managementul documentelor online. Exista, totusi, optiunea, ca, pe statia locala, sa instaleze un program numit Gmail Drive care functioneaza ca o partitie a hardului local. Partitia virtuala Gmail Drive poate fi vizualizata in sistemul de operare Windows din My Computer. Utiliztorul poate trage catre Gmail Drive fisiere de orice tip de pe partitiile locale ale hardului. Managementul fisierelor stocate online se poate face in doua moduri: local, prin vizualizarea ca o partitie normala, sau online, utilizatorul primind un e-mail de fiecare data cand este copiat un fisier in partitia virtuala.
In Romania, exista cateva servicii ca transfer.ro sau filebox.ro unde exista singura optiune de a incarca fisiere pe un server. Prin transfer.ro, utilizatorii pot stoca pana la 1GB fara a fi limitata dimensiunea fisierelor, fiind permise orice fel de fisiere. Transfer.ro este utilizat in special pentru fotografii si fisierele sunt stocate pe o perioada de 10 zile fara a fi nevoie sa-ti creezi un cont. Serverul fiind in Romania, viteza de download este superioara serverelor gazduite in SUA, de exemplu. Filebox.ro este deocamdata in versiunea beta, permitand un spatiu de stocare de pana la 3 GB pe baza deschiderii unui cont de client. Fara cont, fisierele de pana la 50 MB sunt stocate pana la 30 de zile, ier cele mai mari pe perioade mai scurte.
Potrivit trafic.ro, filebox.ro este pe locul 1 in topul preferintelor utilizatorilor de servicii web, cu peste 420.000 vizitatori unici si 2,6 milioane afisari.



Bookmark and Share

marți, 10 iunie 2008

Apple asteapta vanzari masive cu noul iPhone, dotat cu 3G, GPS si mail de business

Intreaga stire pe zf.ro accesand link-ul de mai jos:

http://www.zf.ro/articol_175593/apple_asteapta_vanzari_masive_cu_noul_iphone__dotat_cu_3g__gps_si_mail_de_business.html

duminică, 1 iunie 2008

De 1 iunie Greenfield Staff va ureaza O VARA FERICITA!!!

Noi, cei care suntem in spate ecranelor si tastaturilor de pe care publicam bloguri si facem parte din echipa de jurnalisti Greenfield Staff va multumim ca sunteti alaturi de noi si va uram O Vara fericita!
Despre 1 iunie, am gasit un articol interesant si ne face mare placere sa vi-l supunem atentiei!
http://www.evenimentul.ro/articol/1-iunie-intre-alegerile-locale-si-ziua-copilului.html

Greenfield Staff


10 Tips For Writing A Profit Producing Ad

10 Tips For Writing A Profit Producing AdCopyright © Stone Evans, The Home Biz Guyhttp://www.PlugInProfitSite.com/main-/ebiz.html1. You can get ad copy ideas by studying similarproduct's advertising material. Collect their salesletters, classified ads, web ads, e-mail ads, etc.2. Know exactly what you want your ad copy toaccomplish. It could be to qualify prospects, makesales, generate leads, attract web traffic, etc.3. Make a complete list of your product's benefitsand features. Begin your ad with the most importantbenefit either in your headline or first sentence.4. Make your ad benefits as specific as possible.Include exact numbers, percentages, times, colors,smells, sounds, descriptive adjectives, etc.5. List all the ways your product is different fromyour competition's. Include all the differences inyour ad copy that are better than their product.6. Use graphics, pictures and drawings of peopleactually using your product to solve their problem.Include a picture that also shows the results.7. Make a list of your target audience. Write downwhat reasons would attract them to purchase yourproduct. Include those reasons in your ad copy.8. Include any proven facts in your ad copy. Theycould be customer surveys, scientific tests, productreviews, etc.9. Tell your audience what kind of support they'llget after they buy. It could be free consulting, techsupport, free servicing, etc.10. Ask people at the end of your copy why theydecided not to buy. This will give you new ideas onhow to produce a more profitable ad copy.About the Author:------------------------------------------------------------Stone Evans, The Home Biz Guy has helped thousands of peoplein over 200 countries around the world start and run asuccessful home business. Discover 3 easy steps to startyour own home business and subscribe to The Home Biz Guy'sFree Home Business Secrets Mini-Course at:http://www.PlugInProfitSite.com/main-/free.html